05 January 2010

kuat berjalan la dema nih...... :-)














Ari 2 aku pg melaka kn....n3 x ni aku nk citer sal adik2 aku g bercuti...di antara tempat nyerr adalah melaka...apesal aku ckp adik2 aku? hehehehehehe ramai tau lebih 100 tau...dema sume ni adik2 angkat aku....mase keje kt yayasan anak yatim dulu...aku...mmg best la keje kt sane...dapat pengetua yg sporting habis....iaitu encik halimi hayat...geli lak formal cm nih....kami sume pggil die 'ABAH'


eye on malaysia









ni die my sis yg bongsu,Adek....sakan weh die skang nih...
anyway i hope she enjoy the trip.......




























memang aktiviti ujung tahun diorang ni di taje g bercuti.....untuk bg diorang ni happy mcm anak2 biasa juga walaupun da xde ibu bape...aku memang salute la pada pihak-pihak penaja yg masih setia menaja yayasan ini sehingga ke ari nih....ribuan terima kasih kami ucapkan..








ok....wait next n3 eh....cuti2 sambil blaja plak................
daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment