06 January 2010

aku BENCI bile aku rase cam nih...ya Tuhan...ape salah ku???????


'aku rindu ngn ko...aku mintk maaf msj ko..gd nite'
aku dpt msj ni last night...uolls agk2 la sape yg bg?????????????? of coz la my beloved exBF....
n becoz of him aku xde mood the whole day...gile meroyan k...aku belum pulih dari sakit ciptaan die...masih dlm tempoh berkabung...becoz break ngn dierr...boleh die bg msj xbertamadun nih...ape motif dierrr?


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



aku benci die okey....


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*



mmg la kenangan 2 fresh lg dlm pale otak ni...tapi if he think i will forgive all he do it 2 me...silap besar la weh.....
even aku da maafkan pon...aku dan die xkan jd cm dulu balik............

2 comments:

  1. pssttt..nak akak kasi die tapak kaki x??? hahaha Kidding dear :p sabo ek adik blck winter (kes x taw name ko ler nih dik..hikhik :P)

    ape kate, wat derk je. JGN BALAS taw. tunjuk kat die kte perempuan nih strong :)

    ReplyDelete
  2. e2 la pasal....dulu xmo jg ati kite baek...
    da kene tgal baru sedar...dasar lelaki...kak zie pgil sy ieda je ek...

    ReplyDelete