06 January 2010

kuat berjalan la dema nih...... :-) PART 2


seperti yang dijanjikan....trip x ni my mum ikut weh....aku di offer tp apekan daye...kesibukan melanda...........dema wat bercuti sambil belajar....location in kl....muzium,zoo n pusat sains....




tgk la muke sok suci budak nih....jgn terpedaya keh....die yg paling garang dlm beradik aku tau...die punyerr sore masyAllah....mmg xpercaya la heh....
tp die tetap adik yg paling aku syg....ibu ckp die ni salin habis aku...cube uolls tgk same kerrr?



anak2 buah aku pon ikut la...sakan tuii dema nih....ekal bucyuk...hang sume tgk tgk budak paling kecik 2...mulut die bleh tahan woooo....u don believe what will out from dis cute mouth...2 baru 2 tahun tau...dgr die b'ckp rase nak cubit2 jerrr...





































mmg bagus aktiviti cm nih kan...credit for Amanah Raya coz jd penaja trip nih...


p/s.... dema nih kalu berjalan2 ginih...
sure sebulan citer xhbis...tebal telinga okey...

2 comments:

  1. wahhh...mcm2 gambar prehistoric eh...xder ker gambar yg senasib ngan zaman p ramlee...hek3... smart2

    ReplyDelete