27 January 2010

BiLe AkU TGK Tb....jarang na aku nih tgk Tb..


"kadang-kadang kita xsedar cinta sejati 2 ade di sepan mate kite"
aku suke ayat nih...cm shoot kene betul2 kt aku...ngeee..
mase aku start sakit ari 2 petang2 duk melayan citer ni arr
kejam wooo penulis die killing myheart arr..
sikit2 cian kt hassan..sikit2 cian kt mak wok
gile ahh penuh emosi...
xsuke3...



skarang citer 2 da abis...aku sambung tgk citer munajah cinta
aku da start tgk citer versi indonesia
ni hasil pengaruh ibu tersayang..mane x nye asal balik kampung jerr hidayah blik jerr slot hidayah(drama indonesia aa bkn name aii tau hik3)
plaiiiiiiiiiiiiin jerr tau...
ok gak la cite ni sambil tukar2 tgk citer naomei 2...



3 comments:

  1. sy suke cinta balqis~

    ReplyDelete
  2. huhu aku teringin sgt nk tgk tooth fairyaku tggu dvd dia kuar kat india ni.sob3.lagi best kalo adnan sempit pon de jual kat india.hoho.

    ReplyDelete