03 November 2009

first eNtrY................


salam...................

da lame aku berdiam diri...............terlalu banyak yg terjadi dalam hidup aku lately...entah la lihat keadaan manusia di sekeliling ku, macam2 ragam......

tapi aku x sangka benda2 cm ni terjadi kt aku...ade hikmah mungkin? ya memang ade sebab aku nampak keikhlasan seseorang yg aku xpernah percaya...siapa????????? hahaha biar lah aku je yg tau..dia sanggup temani aku.layani aku dan menenangkan aku di saat2 aku perlukan semua 2... sungguh! aku terasa amat la bersalah dengan nyerr...aku harap dia maafkan aku...moga ALLAH restui niat ku...


ade seorang pompuan yg aku baru kenal secara xsengaja...aku sangka dia baik, dia la mangsa...aku cuba tolong dia tapi rupa2 nyerrr dia hanya mempergunakan aku...dia tikam aku dari belakang.....dan kerana dia, aku luka kan hati seorang lelaki yg ikhlas sayangkan aku...kuasa tuhan...aku tahu kebenaran nyerrr...2 la manusia bermuka2....mcm2 hal dunia kan...tapi aku rase nak berterima kasih dengan pompuan ni...sebab ape yg dia buat, aku mula memahami siapa lelaki yg aku sakiti ini...

1 comment:

  1. I'm appreciate your writing skill.Please keep on working hard.^^

    ReplyDelete